![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Opprinnelig innlegg ble stoppet slik at begge delene viste de nyeste nyhetene eller guider øverst.
Dette var for å hjelpe vanlige lesere ikke å sile gjennom tråder for å finne nye ting de ikke har lest. På normal fora det er fornuftig å ha den populære tråder vises først som disse er normalt den mest interessante. Men på et aktuelt forum du vil ha de nyeste sakene først som gamle nyheter er ikke så interessant. Samme gjelder artikkelen delen kommentarene er normalt ikke hva folk er ute etter, det er den viktigste saken som har "kjøtt", slik igjen newest de første fornuftig. Det jeg waffling for er at jeg nå har funnet en innstilling for å holde alt som ønsket, men likevel tillater innlegg, i utgangspunktet et innlegg ikke Bump en tråd til toppen i disse to avsnittene. Så nå kan du legge inn kommentarer på nyheter og med artiklene hvis du mener at noe er galt eller utelatt du kan si det i tråden. Takk for at du leser, sannsynligvis lei de fleste av dere, men følte en god forklaring gjør du forstår bedre. Min System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Zzzzzzzzzzzzzzzz
|
||||||||||||
|
||||||||||||