![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ursprungligen meddelanden stoppades så båda avsnitten visade de senaste nyheterna eller guider på toppen.
Detta var för att hjälpa vanliga läsare inte har att sikten genom trådar för att hitta nya saker de inte har läst. Den normala forum är det klokt att ha den populära trådar visar första eftersom dessa normalt är de mest intressanta. Men om ett nytt forum som du vill ha den nyaste grejerna först som gamla nyheter är inte så intressant. Samma sak gäller artikeln avsnittet kommentarerna är i regel inte vad folk letar efter, det är den viktigaste artikeln som har kött så igen nyaste de första vettigt. What I'm waffling på för det jag har nu funnit en inställning att hålla allt så ville, men ändå tillåta meddelanden, i grund och botten en post kommer inte krocka en tråd till början i dessa två avsnitt. Så nu gärna lägga till kommentarer till nyheter och artiklar om du känner att något är fel eller lämnas ut kan du säga det i tråden. Tack för behandlingen, förmodligen uttråkad de flesta av er men kände en bra förklaring skulle få dig att förstå bättre. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zzzzzzzzzzzzzzzz
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp, reddit, geddit.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ETA för nyhetsschemat Översyn och Magazine Bit? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Gemenskapen Nyheter & Chat | 2 | 6 juli 2009 08:31 |
| PC Talking Nyheter???? | sarahlush | General Software Chat | 2 | 27 sep 2008 15:58 |
| Nyhetsrummet Bot | serverguy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 12 | 1 mars 2008 11:40 |
| Bild avsnitt uppfriskande i olika takt. | Ian1943 | General Hardware Chat | 3 | 19 december 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |