![]() |
|
| |||
| |||
| Det er mærkeligt, hvordan det boksning dag er der tusindvis af stillinger i ting som: "Jeg har lige fået en ny pc, er det ikke virker .." "Min nye iPod lader ikke til at synkronisere ordentligt .." "Jeg købte et nyt tv, og theres ingen lyd ..." mv. everyones pludselig fik nye ting, der ikke fungerer .. hmm .. Oh! Det skal være jul! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep ..... og efter et par glas champagne. er det ofte den bruger, der ikke fungerer ordentligt
| |||
| |||
| Også sandt. En stor IT underviser engang fortalt mig "Theres ikke sådan noget som» PC bare gjorde det Sir! " computere, som kun gøre, hvad de bliver fortalt ", som er så sandt, naturligvis theres nogle ting vi ikke ved, vi har fortalt den til at gøre, men vi har stadig ved at installere OS eller et bestemt program, der er kommet med disse instruktioner at være ssued under visse omstændigheder. Min mor vil aldrig forstå. |
|
| |||
| |||
| Haha alt for sandt, min ven |
|
| |||
| |||
| Den værste malware nogensinde skabt er musen! Klik, klik ..... Ups! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ja, en dag måske vil de opfinde en computer for dum, at gøre den slags ting i stedet for blot den ene "Er du sikker på du vil afslutte?" bokse, der vil være millioner! (ligesom i de irriterende hjemmesider ..), så folk til sidst give op og ikke lukke den: P |
|
| |||
| |||
| Lyder som en masse ESO problemer goin om hehe (Udstyr Superior til Operatør) Det er små problemer som den, hvor du må bare sige til dem RTFM mand .. lol |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
|