![]() |
|
| |||
| |||
| Het is vreemd hoe het boksen dag er duizenden posten van dingen als: "Ik heb net een nieuwe pc, het werkt niet .." "Mijn nieuwe iPod niet lijkt te synchroniseren goed .." "Ik kocht een nieuwe tv, en theres geen geluid ..." enz.. ieders plotseling kreeg nieuwe dingen, die niet werken .. hmm .. Oh! Het moet kerst!
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ..... en na een paar glazen champagne. het is vaak de gebruiker die niet goed werkt
| |||
| |||
| Ook waar. Een groot IT-leraar vertelde me eens "Theres niet zoiets als' De PC net deed het Sir!" zoals computers alleen doen wat ze zei "dat is zo echt, natuurlijk theres sommige dingen weten we niet we hebben gezegd dat te doen, maar we hebben nog steeds door het installeren van het besturingssysteem of een bepaalde toepassing die is gekomen met die instructies te ssued onder bepaalde omstandigheden. Mijn moeder zal nooit begrijpen.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| HAHA ook echt mijn vriend |
|
| |||
| |||
| De ergste malware ooit gemaakt is van de muis! klik, klik ..... oeps! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ja, misschien op een dag zullen ze uitvinden van een computer voor de dom, die dingen willen in plaats van alleen het een "Weet u zeker dat u wilt afsluiten?" vakken, zullen er miljoenen! (zoals die vervelende websites ..) Dus dat mensen uiteindelijk opgeven en niet sluiten: P
|
| |||
| |||
| Klinkt als een hoop ESO problemen ga op hehe (uitrusting superieur aan Operator) Het kleine problemen zoals die waar je moet gewoon zeggen RTFM man .. lol |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CD brander problemen | kdarrell | Drives & Removable Media | 3 | 25e sep 2008 15:32 |
| Harddisk problemen | Xaldyn | Drives & Removable Media | 3 | De 5 februari 2008 10:24 |
| Aol dwz problemen | mrdaveyk | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 2nd Dec 2007 16:39 |
| Start problemen | Basket89 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 24 okt 2007 07:12 |
| Laptop problemen | Darkseth | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 17 okt 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |