![]() |
|
| |||
| |||
| Det er rart hvordan det er boksing dag er det tusenvis av innlegg om ting som: "Jeg har nettopp fått en ny PC, er det ikke .." "Mitt nye iPod ser ikke ut til å synkronisere riktig .." "Jeg kjøpte en ny TV, og Theres ingen lyd ..." etc.. everyones plutselig fikk nye ting, som ikke fungerer .. hmm .. Oh! Det må være christmas!
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp ..... og etter et par glass med latter. er det ofte brukeren som ikke fungerer optimalt
| |||
| |||
| For sant. En stor IT læreren gang fortalte meg "Theres no slike ting som" The PC bare gjorde det Sir! " som datamaskiner bare gjøre det de har fortalt "som er så sant, åpenbart Theres enkelte ting vi ikke vet vi har fortalt det til å gjøre, men vi har fortsatt med å installere OS eller et bestemt program som har kommet med disse instruksjonene å være ssued under visse omstendigheter. Mamma vil aldri forstå.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| HAHA så sant min venn |
|
| |||
| |||
| De verste malware noensinne laget er musen! Klikk, klikk ..... Oops! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ja, en dag kanskje vil de oppfinne en datamaskin for dumt, som gjør ting som i stedet for bare en "Er du sikker på at du vil avslutte?" bokser, vil det være flere millioner! (som disse irriterende nettsteder ..) slik at folk til slutt gir opp og ikke lukker den: P
|
| |||
| |||
| Høres ut som mye ESO problemer skal på hehe (Equipment Superior til Operatør) Det er små problemer som at du må bare fortelle dem RTFM mann .. lol |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||