![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är konstigt hur det är boxning dag finns det tusentals inlägg om saker som: "Jag har precis fått en ny dator, det fungerar inte .." "Min nya iPod verkar inte synka ordentligt .." "Jag köpte en ny TV, och Theres no sound ..." osv. allas plötsligt fick nya saker, som inte fungerar .. hmm .. Åh! Det måste christmas!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp ..... och efter några glas champagne. det är ofta den användare som inte fungerar
| |||
| |||
| Alltför sant. Ett stort IT-lärare en gång sa till mig "Theres något sådant som" PC bara gjorde det Sir! " som datorer bara göra vad de sa "som är så sant, naturligtvis Theres vissa saker vi inte vet att vi har sagt det att göra, men vi har fortfarande genom att installera OS eller ett särskilt program som har kommit med dessa instruktioner att ssued under vissa omständigheter. Min mamma kommer aldrig att förstå.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| HAHA alltför sant min vän |
|
| |||
| |||
| Det värsta sabotageprogram någonsin skapats är musen! Klick, klick ..... Oj! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ja, en dag kanske de kommer att uppfinna en dator för dumt, att göra saker i stället för bara en "Är du säker på att du vill avsluta?" rutorna, kommer det att finnas miljontals! (som irriterande webbplatser ..) Så att man till slut ge upp och inte ligger nära den: P
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Låter som en mycket OEN problem gå på hehe (Utrustning överlägsen Operator) Det är små problem som att om du måste bara berätta för dem RTFM mannen .. lol |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| CD Burner problem | kdarrell | Drives & Removable Media | 3 | 25 sep 2008 15:32 |
| Hårddisk problem | Xaldyn | Drives & Removable Media | 3 | 5 februari 2008 10:24 |
| Aol dvs problem | mrdaveyk | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 2 december 2007 16:39 |
| Starta problem | Basket89 | General Hardware Chat | 1 | 24 oktober 2007 07:12 |
| Laptop problem | Darkseth | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 17 oktober 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |