![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg har brugt de sidste par dage solid bygning CJ friske fra jorden op.
Derfor har der været så meget nedetid i dag. Som et resultat server belastning er næsten ikke eksisterende og side belastninger er temmelig hurtig. Vi er også nu kører den seneste vB version så et par nye funktioner er blevet tilføjet som tags, galleri og nogle gamle, der var blevet tabt, er tilbage. Der er et par bits venstre, men jeg har ikke sovet ordentligt i dage, så de vil have til at vente. I mellemtiden bedes du venligst lade mig vide, dine tanker, og hvis noget mangler / anderledes. Tak. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser godt ud for mig, men Uh taggen og bogmærke placeringsmålrettet stuff over quickreply rubrik irriterer fanden ud af mig. Glatbarberet lastning gange med over 1 / 2 men så er jeg glad.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle ser godt til mig Dave belastning gange er store her. I Fællesskabet billeder og albums - er dette vil være en funktion for alle at bruge, jeg ser på det minut, det fortæller mig, "du har ikke tilladelse til at få adgang til denne side" Tid for dig at få noget velfortjent søvn, du har brug for det .....
|
| |||
| |||
| Thanks guys, det er afgjort meget hurtigere og da koden er W3 kompatibel det ikke problem eller hænge. Principielt 3 års mig Messing med den gamle hjemmeside fandt den vejafgift, der server er afgjort gladere, kunne måske endda nedgradere den, og gemme et par $ $ $, blot for at vise, hvor vigtigt god kode er, hvilket jeg ignoreres, hvis det ud til højre på skærmen. kulstof - Jeg vil se på at flytte dem under hurtige svar, selvom det måske ikke muligt. SJB - fotoalbum skal være god til at gå nu for alle usergroups, bedes bekræfte. Tak. Alle andre - feedback velkommen, se nogen fejl eller bare ønsker at give noget derude nu er det på tide! |
|
| |||
| |||
| Hi Dave når jeg åbner "Site Spy" de sidste tre poster få fainter og fainter gerne en printer løber tør for blæk, er det normale? |
|
| |||
| |||
| Foto Albums arbejder fint her Dave ![]() Er de punkter nok gøres med nu? Jeg ved, at der anvendes til at være et link øverst i det forum, hvor du kan se punkter for alle .. Edit: Kan også få vist dine billeder i fuld nu også
__________________ Stolt medlem af ASAP & UNITE |
|
| |||
| |||
| Det er normalt. |
|
| |||
| |||
| Yeah, pointsystem borte, ikke brug for det. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jeg er enig om, de er bedre nedenfor, af vejen. |
|
| |||
| |||
| Forum ser dynger bedre . Når de søger efter nye stillinger, viser det 2 linjer af post under link, jeg tror,'s pretty cool.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Opgraderet til Windows 7, Notebook Kun Seeing Halvdelen min harddisk???? | hodgey1968 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 6 november 2009 10:58 |
| Windows XP Home ikke fuldt læsset | sarah Lou 2 | Windows-operativsystemer | 16 | 12 oktober 2008 09:50 |
| Plejer fuldt boot holde Gentilkobling | timbo27 | CPU, bundkort og RAM | 6 | 8 oktober 2007 11:00 |
| Opgraderede min hukommelse til 4 GB, men ingen forbedring | nawtwrong | CPU, bundkort og RAM | 8 | 1 oktober 2007 05:07 |
| Har du opgraderet til vista? | slipend | Windows-operativsystemer | 7 | 8 august 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |