![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niinpä olen viettänyt viimeiset pari päivää kiinteä rakennus CJ tuoreen maasta ylös.
Tästä syystä on ollut niin paljon seisokkiaikaa tänään. Tämän seurauksena palvelimen kuormitus on lähes olematonta ja sivu latautuu ovat melko nopeasti. Olemme myös nyt käynnissä viimeistään vB versio joten muutamia uusia ominaisuuksia on lisätty, kuten tunnisteita, galleria ja joitakin vanhoja että oli menettänyt ovat tulleet takaisin. On olemassa muutamia bittejä vasemmalle, mutta en ole nukkunut kunnolla päivää niin he joutuvat odottamaan. Sillä välin haluan tietää ajatuksiasi ja jos jotain puuttuu / erilainen. Kiitos. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää hyvältä minusta, mutta yäk merkintä ja kirjanmerkki Sijoitus kamaa yläpuolella quickreply laatikko harmittaa helvettiä pois minua. Shaved latausaikoja yli 1 / 2, vaikka niin olen onnellinen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki näyttää hyvältä minusta Dave kuormitus ovat hyvin täällä. Euroopan yhteisön kuvat ja albumit - siitä tulee ominaisuus jokaiselle käyttää, minä huomaan, että hetken se sanoo minulle "sinulla ei ole lupaa päästä tälle sivulle" Aika voit saada ansainneen nukkumaan, sinun tarvitse sitä .....
|
| |||
| |||
| Kiitos pojat, se on varmasti paljon nopeammin ja koodi on W3-yhteensopiva se ei häiriö tai jumittui. Periaatteessa 3 vuotta minua Messing kanssa Vanha sivusto otti sen maksulliset olemassa palvelin on ehdottomasti onnellisempi, voisi ehkä jopa alentamaan sen ja säästää muutaman $ $ $, vain osoittaa, kuinka tärkeää hyvä koodia, mitä jättää huomiotta, mikäli se näytti oikein näytöllä. hiililuku - I'll tutkia siirtämällä niitä alle nopea vastaus, vaikka se ei ehkä ole mahdollista. SJB - valokuva-albumit olisi hyvä mennä nyt kaikkien usergroups, varmista. Kiitos. Kaikki muut - palaute tervetullutta, mitään vikoja tai vain haluavat jotain, nyt on aika! |
|
| |||
| |||
| Hi Dave Kun avaan "Sivusto Spy" kolmen viime merkinnät saada fainter ja fainter kuten tulostimen loppumassa painovärillä tämä normaalia? |
|
| |||
| |||
| Valokuva-albumit toimii hyvin täällä Dave ![]() Ovatko pistettä vehje tehdään nyt? Tiedän, että käytetään olla yhteys yläreunassa foorumi, jossa voit tarkastella pistettä kaikille .. Edit: Voi myös katsella kuvaa kokonaisuudessaan nyt liian
__________________ Ylpeä jäseneksi ASAP & UNITE |
|
| |||
| |||
| Se on normaalia. |
|
| |||
| |||
| Joo, pistejärjestelmään mennyt, ei ole hyötyä siitä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() Olen samaa mieltä, vaikka ne ovat paremmin alle, pois tieltä. |
|
| |||
| |||
| Forum näyttää paljon parempi . Kun etsit uutta virkaa, se osoittaa, 2 riviä post mukaan linkkiä, mielestäni se on aika siistiä.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Päivittää Windows 7, muistikirja Vain Seeing Puolet kiintolevyltä???? | hodgey1968 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 6 marraskuu 2009 10:58 |
| Windows XP Home ole täysin ladattu | sarah lou 2 | Windows-käyttöjärjestelmät | 16 | 12. lokakuu 2008 09:50 |
| Tapana täysin boot pitää Uudelleenkäynnistäminen | timbo27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 8. Lokakuu 2007 11:00 |
| Tehostetuilla minun muisti 4GB mutta ei paranna | nawtwrong | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 1. lokakuu 2007 05:07 |
| Oletko päivittänyt näköala? | slipend | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 8. Aug 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |