![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus ik ben de laatste dagen stevig gebouw CJ vers uit de grond omhoog.
Dat is de reden waarom er zo veel downtime vandaag. Als gevolg server load is bijna niet bestaande pagina wordt geladen en behoorlijk snel. We zijn nu ook de nieuwste versie vB zo een paar nieuwe functies zijn toegevoegd, zoals tags, galerie en een aantal oude, dat was verloren zijn rug. Er zijn een paar bits over maar ik heb niet goed geslapen in dagen, zodat ze moeten wachten. In de tussentijd laat het me weten wat uw gedachten en als er iets ontbreekt / anders. Bedankt. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Looks good to me, maar Ugh de tag-en bookmark plaatsing spul boven de quickreply vak ergert the hell out of me. Shaved laden keer met meer dan 1 / 2 al dus ik ben gelukkig.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alles is op zoek goed naar me Dave, de belasting zijn groot hier. In de Gemeenschap foto's en albums - gaat dit worden een functie voor iedereen te gebruiken, zie ik op de minuut vertelt me "je hebt geen toestemming om toegang te krijgen tot deze pagina" Tijd voor jou om wat welverdiende slaap, je het nodig hebt .....
|
| |||
| |||
| Bedankt jongens, het is zeker veel sneller en als de code wordt w3 voldoet niet glitch of hang. In principe 3 jaar van me op met de oude site heeft haar tol, er is zeker gelukkiger, zou waarschijnlijk zelfs downgrade en slaan een paar $ $ $, gewoon om te laten zien hoe belangrijk goede code is, iets wat ik genegeerd indien hij keek recht op het scherm. Carbon - Ik kom kijken in bewegende hen onder het snelle antwoord, hoewel het misschien niet mogelijk zijn. SJB - fotoalbums moet goed om te gaan nu voor alle gebruikersgroepen, kunt bevestigen. Bedankt. Alle anderen - feedback welkom, zie geen bugs of wil gewoon iets dat er nu is de tijd! |
|
| |||
| |||
| Hi Dave toen ik open "Site Spy" de laatste drie items krijgen zwakker en zwakker, zoals een printer opraakt inkt is dit normaal? |
|
| |||
| |||
| Fotoalbums werkt prima hier Dave ![]() Zijn de punten thingy gedaan met nu? Ik weet dat er vroeger een koppeling aan de bovenkant van het forum waar u kunt bekijken voor iedereen .. Edit: Kunt ook uw foto's in full nu ook
__________________ Trots lid van ASAP & UNITE |
|
| |||
| |||
| Het is normaal. |
|
| |||
| |||
| Ja, punten systeem verdwenen, geen gebruik is. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Ik ben het ermee eens dat ze beter zijn hieronder, uit de weg. |
|
| |||
| |||
| Forum kijkt afvalbergen beter . Bij het zoeken naar nieuwe berichten, toont 2 lijnen van de post onder de link, ik denk dat het wel cool.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Upgrade naar Windows 7, Notebook Only Seeing helft van mijn harde schijf???? | hodgey1968 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 6 november 2009 10:58 |
| Windows XP Home niet volledig geladen | Sarah Lou 2 | Windows besturingssystemen | 16 | 12 okt 2008 09:50 |
| Wont volledig opstarten houden herstarten | timbo27 | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 8 okt 2007 11:00 |
| Opgewaardeerd mijn geheugen naar 4GB, maar geen verbetering | nawtwrong | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 1st Oct 2007 05:07 |
| Heeft u een upgrade naar Vista? | slipend | Windows besturingssystemen | 7 | De 8 augustus 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |