![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg har brukt de siste dagene solid bygning CJ frisk fra grunnen av.
Derfor har det vært så mye nedetid i dag. Som et resultat server laste nesten ikke eksisterer, og siden lastes er ganske rask. Vi er også nå kjører den nyeste VB versjonen så noen nye funksjoner har blitt lagt til som koder, galleri og noen gamle som hadde gått tapt, er tilbake. Det finnes noen biter igjen, men jeg har ikke sovet skikkelig på flere dager, så de må vente. I mellomtiden kan du gi meg beskjed dine tanker og hvis noe mangler / annerledes. Takk. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser bra ut for meg, men Ugh koden og bokmerke plasseringsmålrettet ting over quickreply boksen annoys i helvete ut av meg. Barbert lasting ganger med over 1 / 2 om så jeg er glad.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt ser bra for meg Dave, lasting er flott her. I Community bilder og album - er dette kommer til å være en funksjon for alle å bruke, jeg legger merke til det øyeblikket den forteller meg at "du har ikke tilgang til nettstedet" Tide å få litt velfortjent søvn, du trenger det .....
|
| |||
| |||
| Takk folkens, det er definitivt mye raskere og som er w3 kompatibel det ikke svikt eller henge. I utgangspunktet 3 år av meg får med det gamle nettstedet tok det bompenger, der serveren er definitivt lykkeligere, kunne trolig også nedgradere den og lagre noen $ $ $, bare går å vise hvor viktig god koden, noe jeg ignorert hvis det så ut til høyre på skjermen. karbon - Jeg vil se nærmere flytte dem under raske svar, selv om det kanskje ikke være mulig. sjb - fotoalbum bør være godt å gå nå for alle brukergruppene, kan du bekrefte. Takk. Alle andre - tilbakemelding aksepteres, se eventuelle feil eller bare vil ha noe der ute nå er tiden! |
|
| |||
| |||
| Hei Dave når jeg åpner "Site Spy" de siste tre oppføringer få fainter og fainter som skriveren går tom for blekk er dette normalt? |
|
| |||
| |||
| Fotoalbum fungerer fint her Dave ![]() Er punktene thingy gjøres med nå? Jeg vet at det pleide å være en kobling øverst på forum der du kan vise for alle .. Edit: Kan også vise bilder i full nå også
__________________ Stolt medlem av ASAP & Unite |
|
| |||
| |||
| Det er normalt. |
|
| |||
| |||
| Ja, poeng systemet borte, ikke bruk for det. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Jeg er enig om, er de bedre nedenfor, ut av veien. |
|
| |||
| |||
| Forum ser massevis bedre . Når du søker etter nye innlegg, det viser 2 linjer til innlegget under linken, jeg tror det er ganske kult.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgraderte til Windows 7, bærbar Bare Seeing Half harddisken min?? | hodgey1968 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 6 november 2009 10:58 |
| Windows XP Home ikke fullastet | sarah lou 2 | Windows-operativsystemer | 16 | 12 oktober 2008 09:50 |
| Wont fullt boot holde starte | timbo27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 8 oktober 2007 11:00 |
| Oppgradert mitt minne til 4GB, men ingen bedring | nawtwrong | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 1 oktober 2007 05:07 |
| Har du oppgradert til Vista? | slipend | Windows-operativsystemer | 7 | 8 august 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |