![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jag har tillbringat de senaste dagarna fast byggnad CJ nytt från grunden.
Därför har det varit så mycket nere i dag. Som ett resultat server lasten är nästan obefintliga och sidan laddas är ganska snabb. Vi är också nu den senaste vB version så ett par nya funktioner har lagts till liksom taggar, galleri och en del gamla som hade förlorat är tillbaka. Det finns några få bitar kvar men jag har inte sovit ordentligt på dagarna så att de ska behöva vänta. Under tiden Hör av dig dina tankar och om något saknas / annorlunda. Tack. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser bra ut för mig, men ugh taggen och bokmärket placering grejer över quickreply rutan retar skiten ur mig. Rakat lastning gånger med mer än 1 / 2 men så är jag lycklig.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alla ser bra för mig Dave, laddningstider är bra här. I gemenskapen bilder och album - kommer detta att bli ett kännetecken för alla att använda, jag märker på min man säger "du har inte behörighet att komma åt denna sida" Dags för dig att få lite välförtjänt sömn, du behöver det .....
|
| |||
| |||
| Tack grabbar, det är definitivt mycket snabbare och koden W3 uppfyller det inte tekniskt fel eller hänga. I princip 3 års mig Messing med den gamla anläggningen tog det vägtullsatserna finns server är definitivt gladare, skulle förmodligen även ned det och spara några $ $ $, bara för att visa hur viktigt bra kod, vilket jag ignoreras om det såg rätt på skärmen. kol - Jag ska se till att flytta dem under snabbt svar, även om det inte skulle vara möjlig. SJB - fotoalbum skulle vara bra att gå nu för alla användargrupper, vänligen bekräfta. Tack. Alla andra - feedback välkomna, se några buggar eller bara vill lägga något där ute nu är det dags! |
|
| |||
| |||
| Hej Dave När jag öppnar "Site Spy" de senaste tre poster blir svagare och svagare som en skrivare börjar ta slut bläck är detta normalt? |
|
| |||
| |||
| Fotoalbum fungerar bra här Dave ![]() Är punkterna sak göras med nu? Jag vet att det brukade vara en länk högst upp på forum där du kan visa för alla .. Edit: Kan även visa bilderna i full nu också
__________________ Stolt medlem i ASAP & UNITE |
|
| |||
| |||
| Det är normalt. |
|
| |||
| |||
| Ja, poängsystemet borta, ingen användning för den. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jag håller dock de bättre nedan, ur vägen. |
|
| |||
| |||
| Forum ser högar bättre . När du söker efter nya inlägg, det visar 2 rader av post under länken, jag tror det är ganska coolt.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Uppgraderas till Windows 7, Notebook bara ser halva min hårddisk???? | hodgey1968 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 6 november 2009 10:58 |
| Windows XP Home inte fullt lastad | Sarah Lou 2 | Windows-operativsystem | 16 | 12 oktober 2008 09:50 |
| Wont helt boot hålla återstart | timbo27 | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 8 oktober 2007 11:00 |
| Uppgraderade mitt minne till 4 GB men ingen förbättring | nawtwrong | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 1 oktober 2007 05:07 |
| Har du uppgraderat till vista? | slipend | Windows-operativsystem | 7 | 8 august 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |