![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Activiteit = Punten = Prijzen Mededinging.
We hebben de installatie van een lid puntensysteem, leiders kunnen worden bekeken hier> http://www.computer-juice.com/forums/points.php Ook op de navigatiebalk onder 'Punten'. Je verdient punten voor het doen van een hele manier van acties op de site van het browsen draden tot terbeschikkingstelling draden te verwijzen nieuwe leden, zelfs gewoon inloggen Verschillende schalen van de punten worden toegekend voor de lengte van uw berichten zelfs hoeveel posten en de lengte van berichten mensen die u verwijzen maken, het is een zeer complex systeem en er zijn 100 van de manieren om geld te verdienen, zal ik echter niet onthullen verdere info te houden, zodat het systeem niet gamed. Er zijn geen kosten voor de toegang is gratis en het enige wat je hoeft te doen is het gebruik van de site, misschien een beetje agressief als concurrentie HOTS up. Vergeet niet als er veel manieren om geld te verdienen en veel manieren om geld te verdienen groot voor sommige acties, de leiders zijn altijd technisch catchable. Niet het gevoel dat je niet kunt winnen, meer tijd besteden hier dan anderen en het is volledig mogelijk, ongeacht hoe ver voor ze zijn, ontbreekt het begin datum betekent niet dat je niet kunt concurreren! De laatste ronde van deze wedstrijd begint op zondag 5 oktober om 12 uur en de winnaars worden geplukt op maandag 10 nov 12 uur. UK Time! De punten tabel worden gereset op de genoemde datum en tijd, alle leden terug op 0. Prijzen voor deze ronde zijn de volgende: 1e - € 15 / € 18EUR / $ 27USD + 1 Gratis CJ Raffle Aantal en donateur status als u nog niet hebben. 2e - € 10 / € 12EUR / $ 18USD + donateur status als u nog niet hebben. 3e - € 5 / € 6EUR / $ 9USD + donateur status als u nog niet hebben. Geld prijzen betaald door PAYPAL ONLY. Forum regels gelden nog steeds, geen spam, stoten, waardeloos posten, enz. Forum regels: http://www.computer-juice.com/forums...uncements.html Ook kunt u alleen scoren in de computer hardware / software-forums, off topic en gemeenschap nieuws enz. zijn uitgesloten. Ten slotte kunt u digg deze draad> http://digg.com/hardware/Competition...s_Full_Details Bedankt en veel geluk. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een vraag die ik dacht van, u hebt gezegd krijg je punten voor het inloggen, wat gebeurt er als (zoals ik) heb je de site te herinneren u, doet dat nog? en als u de site altijd open in een tab doet dat tellen?
| |||
| |||
| Net bezoeken al aangemeld of daadwerkelijk in te loggen telt hetzelfde. |
|
| |||
| |||
| oke |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geweldig idee, misschien krijgt de loterij bewegende langs.
| |||
| |||
| Hoop dat krijgt het nu weer, het is al een tijdje lol |
|
| |||
| |||
| Raffle begon in januari denk ik. |
|
| |||
| |||
| Erm, ik had net een gedachte .. Omdat u (Dave) 'opnieuw een prachtige en zeer nuttige beheerder .. meest maanden wordt u in de top 3 ... zo ben je uitgesloten van het systeem? Zien als uitbetalende jezelf £ 10 (afgezien van de tevredenheid) is niet een vreselijk .. erm .. moeite waard om te doen!
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Medewerkers zijn uitgesloten, we zijn alleen in de lijst als ik dat wij het systeem gewoon laten ons zien dat de score tabel. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn deze Cool wijst ???????? | truck3r | Gemeenschap Nieuws & Chat | 1 | De 4 juli 2009 12:39 |
| Punten vraag | ilop12 | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | 9 Jan 2009 16:41 |
| Prijzen voor de punten - Feedback Needed | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 35 | 4 okt 2008 11:46 |
| Thread Tools | |
| |