![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aktivitet = Points = Premier konkurransen.
Vi har oppsett medlem poeng system, ledere kan sees her> http://www.computer-juice.com/forums/points.php Også på navbar under "Points". Du tjener poeng for å gjøre en hel måte av tiltak på området fra surfing tråder for innlegg tråder å verve nye medlemmer, og med bare logger deg på ulike skalaer av poeng tildeles lengden av innleggene dine selv hvor mange poster og lengden på innlegg personer du refererer gjøre, det er et svært komplekst og det er 100's måter å tjene, vil jeg imidlertid ikke utlevere noe mer info så å holde systemet blir gamed. Det er ingen gebyrer for oppføring, er det gratis og alt du trenger å gjøre er å bruke nettstedet, muligens noe aggressivt som konkurranse hots opp. Husk det er mange måter å tjene og mange måter å tjene store for enkelte handlinger, lederne er alltid teknisk catchable. Ikke føler at du ikke kan vinne, tilbringe mer tid her enn andre, og det er helt mulig uavhengig av hvor langt foran de er, mangler startdatoen betyr ikke at du ikke kan konkurrere! Den siste runden av denne konkurransen starter søndag 5 okt 12 og vinnerne blir plukket mandag 10 november 12. UK Time! Punktene bordet vil tilbakestille på ovennevnte dato og klokkeslett, alle medlemmer gå tilbake til 0. Premiene for denne runden er som følgende: 1ste - £ 15 / € 18EUR / $ 27USD + 1 Gratis CJ tombola Number og Donator status hvis du ennå ikke har det. 2nd - £ 10 / € 12EUR / $ 18USD + Donator status hvis du ennå ikke har det. 3dje - £ 5 / € 6EUR / $ 9USD + Donator status hvis du ennå ikke har det. Money premier betales av PayPal bare. Forums reglene gjelder fortsatt, ikke spam, bumping, verdiløs innlegg osv. Forum regler: http://www.computer-juice.com/forums...uncements.html Også kan du bare poeng i datamaskinens maskinvare / programvare fora off topic og samfunnet nyheter etc er utelukket. Endelig kan du Digg denne tråden> http://digg.com/hardware/Competition...s_Full_Details Takk og lykke. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et spørsmål jeg bare tenkt på, du sa du får poeng for å logge på, hva skjer om (som meg) at du har området husker deg, gjør det fortsatt teller? og hvis du har siden alltid skal åpnes i en kategori gjør som teller?
| |||
| |||
| Bare gå allerede er logget på eller faktisk logge inn teller det samme. |
|
| |||
| |||
| ok |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Awesome idé, kanskje dette vil få tombola flytte sammen.
| |||
| |||
| Håper det blir det går igjen, det har gått en stund lol |
|
| |||
| |||
| Tombola startet i januar tror jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Erm, jeg bare hadde en tanke .. Siden du (Dave) er en flott og svært nyttig administrator .. mest måneder vil du være i toppen 3 ... så er du utestengt fra systemet? Seende som betaler selv £ 10 (bortsett fra tilfredshet) er ikke en forferdelig .. erm .. verdig ting å gjøre!
|
| |||
| |||
| Staff er utelukket, er vi bare i listen som om jeg ekskluderer oss systemet wont tillate oss å se scorer tabellen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er disse Cool Points ???????? | truck3r | Community News & Chat | 1 | 4 juli 2009 12:39 |
| Points spørsmålet | ilop12 | Community News & Chat | 4 | 9 januar 2009 16:41 |
| Premiene for Points - Tilbakemelding Trengs | Hybr! D | Community News & Chat | 35 | 4 okt 2008 11:46 |
| Thread Tools | |
| |