![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tænker på at køre en konkurrence for dig parti lighed for at vinde Windows Vista.
| |||
| |||
| Artikel skriftligt lyder godt, kunst af enhver type kunne arbejde også. Skabelonen ser godt ud og header også du kunne have brug projektkonkurrencen for en header ... Andre ting kunne være bannere af forum for indgående links. Sandra.:) |
|
| |||
| |||
| Citat:
1) Den fisrt medlem for at få en vis mængde iTraders, eller måske endda stillinger. 2) Måske gør en henvisningsknap konkurrencen, og den person, du får mest muligt i en vis tid (skal være aktive Henvisninger) vinder. 3) Du kan gøre en webdesign konkurrence, eller forum skining konkurrence. Gerne gøre en hud for dette forum, og den bedste person vinder. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil anbefale at starte en artikel skriftligt contest at øge kvaliteten stillinger her i Computer Forum. En udstationering konkurrence ville være fantastisk, selv om det kunne direkte dig lidt for meget spam. Jeg vil ikke ligefrem anbefale at have en henvisning contest ellers vil folk begynde at henvise medlemmer, der ikke gør nogen stillinger. Og hvad nytter det? |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg tror, at artiklen skriver comp.will være en god ide eller et banner competetion også lyde rart ........... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Konkurrence refundering | Boojie | Fællesskabet News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Nye konkurrencelov Ideer? | CannonBallGuy | Fællesskabet News & Chat | 11 | 18th Dec 2007 15:10 |
| Thread Tools | |
| |