![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk aan het leiden van een wedstrijd voor je veel langs de lijnen van het winnen van Windows Vista.
| |||
| |||
| Artikel schriftelijk klinkt goed, kunst van welke aard zou kunnen werken ook. Het sjabloon ziet er goed uit en de header Ook zou je gebruik maken van de prijsvraag voor een kop ... Ding kan worden spandoeken van het forum voor inkomende links. Sandra.:) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
1) De fisrt lid om een bepaalde hoeveelheid iTraders, of misschien zelfs posten. 2) Misschien wel een verwijzing concurrentie, en de persoon die voor het meest in een bepaalde hoeveelheid tijd (moet actief Herkomst) wint. 3) Je kan wel een webdesigning de concurrentie, of forum skining concurrentie. Net als het maken van een skin voor dit forum en de beste persoon wint. |
|
| |||
| |||
| Ik zou aanraden te beginnen een artikel schrijven wedstrijd om de kwaliteit posten hier bij The Computer Forum. Een detachering concurrentie zou geweldig zijn maar het kan u een beetje te veel spam. Ik zou het niet precies te bevelen met een verwijzing wedstrijd anders zullen de mensen beginnen te verwijzen leden die niet alle posten. En wat het gebruik is dat? |
|
| |||
| |||
| Ja, ik denk dat artikel schrijven comp.will een geweldig idee of een banner competetion ook klinkt mooi ........... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Concurrentie Refund | Boojie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 5 | 28 augustus 2009 09:43 |
| Nieuwe Competitie Ideeën? | CannonBallGuy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 11 | 18 dec 2007 15:10 |
| Thread Tools | |
| |