![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenker på å kjøre en konkurranse for deg mye langs linjer for å vinne Windows Vista.
| |||
| |||
| Artikkel skriver høres bra ut, kunst av alle kan jobbe for. Malen ser bra ut og hodet også, kan du ha bruk konkurranse for en topp ... Andre ting kan være bannere av forumet for inngående linker. Sandra.:) |
|
| |||
| |||
| Sitat:
1) Den fisrt medlem for å få en viss mengde iTraders, eller kanskje til og med innlegg. 2) Kanskje trenger en henvisning konkurranse, og personen til å få mest mulig i en bestemt tid (må være aktive Referals) vinner. 3) Du kan gjøre en webdesigning konkurranse, eller forum skining konkurranse. Som gjør en hud for dette forumet, og den beste personen vinner. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil anbefale å starte en artikkel skrevet contest å heve kvaliteten innlegg her ved datamaskinen Forum. Et innlegg konkurransen ville være fint selv om det kunne henvise deg litt for mye spam. Jeg vil ikke akkurat anbefale å ha en henvisning contest ellers vil folk begynne å verve medlemmer som ikke gjør noen av innleggene. Og hva bruker er det? |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg tror artikkelen skriver comp.will være en god idé eller et banner competetion også høres fint ........... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Konkurranse Tilbakebetaling | Boojie | Community News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Ny konkurranse Ideer? | CannonBallGuy | Community News & Chat | 11 | 18 desember 2007 15:10 |
| Thread Tools | |
| |