![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag funderar på att köra en tävling för dig mycket i linje med vinnande Windows Vista.
|
|||
|
|||
|
Artikel skriver låter bra, konst av alla slag kan fungera också.
Mallen ser bra ut och huvudet också, du kan ha användning tävlingen för en rubrik ... Andra saker kan vara banners av forum för inkommande länkar. Sandra.:) |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
1) Den fisrt medlem för att få en viss mängd iTraders, eller kanske till och med tjänster. 2) Kanske göra en remiss konkurrens, och att personen ska få ut det mesta i en viss tid (måste vara aktiva Hänvisningar) vinner. 3) Du kan göra en webdesigning konkurrens, eller forum skining konkurrens. Som gör en hud för detta forum, och den bästa personen vinner. |
|
|
|||
|
|||
|
Jag skulle rekommendera att starta en artikel skriftligen bestrida att höja kvaliteten inlägg här vid datorn Forum.
Spikblad konkurrensen skulle vara bra även om det skulle kunna hänvisa dig lite för mycket spam. Jag skulle inte direkt rekommendera att ha en remiss tävlingen annars kommer människor att börja hänvisa medlemmar att inte göra några inlägg. Och vad är det? |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, jag tror artikeln skriver comp.will vara en bra idé eller en banner competetion också låter nice ...........
|