![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UUSI KILPAILU tänne! >>> http://www.computer-juice.com/forums...-1000-a-12099/
Annamme myös aivan uuden EVGA 8800GT SSC 512MB PCI-E Grafiikkakortti arvoinen £ 200GBP / € 280EUR / $ 400USD. Kilpailu on muodoltaan arpajaiset, liput ovat £ 4GBP / € 5.5EUR / $ 8USD per lippu. Meidän on myydä 50 liputliput tätä työtä, se voi kestää muutaman viikon myydä niitä kaikille ja jos saat jänistää saat hyvityksen milloin tahansa. Kummassakin tapauksessa meidän olisi neuvoa teitä pitämään kiinni siitä, koska kertoimet on 50:1 eivät ole huono asia pelissä kustannukset ja palkinnon arvo. Markkinoille tulo on helppoa, sinun tarvitsee vain maksaa kautta lahjoituksen muodossa käyttäen maksaa-kamu. Käytä sitten Ota yhteyttä sivun antaa meille valitsemanasi arpalippu ei (t), joita saatavilla alla. Tämän lisäansiot, kaikki tulokkaat saavat päivittää donator asema, joka saa paljon foorumi Lisähintojen kuin tässä kuvatutArvo £ 5GBP / € 7EUR / $ 10USD. Tällä tavalla, vaikka et voittaa et vieläkään saada jotain päästä. Henkilökunta ei voi tulla, anteeksi. Kiitos ja onnea! ![]() 1 - serverguy 2 - CannonBallGuy 3 - ComputerGuy 4 - Gazmondo 5 - cyberspacegenie 6 - Kaz333 7 - TheMoominator 8 - Emrys88 9 - Kaz333 10 - mickwithastick 11 - aå 12 - HistoryGirl 13 - Emrys88 14 - TheMoominator 15 - JennyR 16 - Spencer2004 17 - cew27 18 - ydontya 19 - slipend 20 - Spencer2004 21 - Emrys88 22 - CannonBallGuy 23 - mcbee 24 - HistoryGirl 25 - cew27 26 - aå 27 - TheMoominator 28 - frankiewong2000 29 - Emrys88 30 - Jack06 31 - Gazmondo 32 - mcbee 33 - mcbee 34 - ydontya 35 - cyberspacegenie 36 - Emrys88 37 - ydontya 38 - Cambiker 39 - Unettomuus 40 - mcbee 41 - starfoxy 42 - Paktopia 43 - Krlll 44 - TheMoominator 45 - Gazmondo 46 - Spencer2004 47 - Gazmondo 48 - HistoryGirl 49 - aå 50 - CannonBallGuy My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tarvitsetteko rahapelitoiminta käyttöoikeuden tämän? |
|
| |||
| |||
| Ooo kuvankäsittelyohjelmaan kortti. Hmmm, luulen voi ostaa kolmella lipulla kuukauden loppua. |
|
| |||
| |||
| Jeesus Mike, thats yhteisön hengessä perämies. Mutta silti, ei meillä ole. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voinko maksaa PayPalin jos lähettää minulle osoitteeseen
| |||
| |||
| Kyllä voit maksaa PayPalin, käytä meidän lahjoitus-sivulla: http://www.thecomputerforums.co.uk/billspaypal.php |
|
| |||
| |||
| linkkiä didnt työtä .... voisitteko pm minulle osoite |
|
| |||
| |||
| Linkki toimii hyvin. Seuraa ohjeita edellä todettiin, on menettelyn syy. |
|
| |||
| |||
| Linkki, jota on käytetty tulla PayPal-järjestelmä sisältää virheellisesti muotoiltu tuote määrästä. ei toimi minulle |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kuten kohti instuctions edellä haluat muuttaa summa, jonka haluat lahjoittaa, että matkustajan lipun hinnasta (8 $ USD). |