![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske, men vi har langt flere aktiviteter, end vi gjorde, vil sandsynligvis tage en måned eller to.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tænk bare folk, bør du vinder førstepræmien ..... 8800GT og en ny PSU. Eller en ny PSU, nye 500 GB hdd x 2 plus en ny CPU. Eller omkring 1500 DVD-R's
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kunne købe en billet, blot for at præcisere, at hvis vi vinder, vi beslutter, om de vare (r)? og kan være fra alle online-butikker, så længe det er PC hardware?
| |||
| |||
| Alle elementer vil komme fra den samme online butik (sandsynligvis ebuyer) uanset vinderne placering. Vi vil stadig være udstationering posterne til vinderne som normalt. Ja, du kan vælge hvad du vil. |
|
| |||
| |||
| Tak for dit bidrag! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jo hurtigere vi sælge billetter jo før du kan vinde. |
|
| |||
| |||
| Jeg lover at skabe et langt bedre video denne omgang. ![]() Jeg vil bruge ordentligt udskårne stykker papir ![]()
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ok makker, ingen bekymringer. Alex, gør mig en tjeneste og pick 46 hehe. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor meget r billetterne?