![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien, maar we hebben nog veel meer activiteiten dan wij hebben gedaan, zal waarschijnlijk een maand of twee.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denk maar aan de mensen, moet je wint eerste prijs ..... 8800GT en een nieuwe PSU. Of een nieuwe PSU nieuwe 500GB hdd x 2, plus een nieuwe cpu. Of ongeveer 1500 DVD-R's
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kan een ticket kopen, alleen om te verduidelijken, als we winnen, we besluiten op het item (s)? en kan worden van een online winkel als het maar PC hardware?
| |||
| |||
| Alle items worden uit dezelfde online winkel (waarschijnlijk ebuyer) ongeacht de winnaars locatie. We zullen nog steeds worden terbeschikkingstelling de items aan de winnaars als normaal. Ja, u kunt kiezen wat je wilt. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw bijdrage! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hoe eerder wij verkopen de tickets hoe eerder je je zou kunnen winnen. |
|
| |||
| |||
| Ik beloof om een veel betere video deze keer. ![]() Ik gebruik de juiste stukken papier ![]()
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ok mate, geen zorgen. Alex, doe me een plezier en kies 46 hehe. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hoeveel r de tickets?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Concurrentie Refund | Boojie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 5 | 28 augustus 2009 09:43 |
| Concurrentie Ideeën? | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | De 7 augustus 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |