![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje, men vi har mye mer aktivitet enn vi gjorde, vil trolig ta en måned eller to.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tenk folkens, om du skulle vinne Førstepremien ..... 8800GT og en ny PSU. Eller en ny PSU, nye 500GB HDD x 2 pluss en ny CPU. Eller ca 1500 DVD-R's
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan kjøpe en billett, er det bare å avklare, hvis vi vinner, vi beslutter på varen (e)? og kan være fra en nettbutikk, så lenge det er maskinvare?
| |||
| |||
| Alle elementer som kommer fra samme nettbutikk (sannsynligvis ebuyer) uavhengig av vinnerne sted. Vi vil fortsatt legge inn elementer til vinnerne som normalt. Ja, du kan velge hva du måtte ønske. |
|
| |||
| |||
| Takk for oppføring! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jo før vi selge billetter på før du kan vinne. |
|
| |||
| |||
| Jeg lover å opprette en mye bedre video denne gangen rundt. ![]() Jeg vil bruke ordentlig skjære biter av papir ![]()
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ok kompis, ingen bekymringer. Alex, gjøre meg en tjeneste og plukke 46 hehe. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor mye r billettene?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Konkurranse Tilbakebetaling | Boojie | Community News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Competition Ideer? | Hybr! D | Community News & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |