![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske, men vi har mycket mer verksamhet än vad vi gjorde, kommer förmodligen att ta en månad eller två.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tänk föräldrar, om du vinner första pris ..... 8800GT och en ny psu. Eller en ny psu, ny 500GB HDD x 2 plus en ny CPU. Eller om 1500 DVD-R: s
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kan köpa en biljett, bara för att förtydliga, om vi vinner, vi beslutar om objektet (s)? och kan vara från någon butik på nätet så länge det är PC-hårdvara?
| |||
| |||
| Alla objekt kommer att komma från samma butik på nätet (förmodligen ebuyer) oavsett vinnarna plats. Vi kommer fortfarande att anslå ett ex till vinnarna som vanligt. Ja det kan du välja vad du vill. |
|
| |||
| |||
| Tack för ditt bidrag! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ju förr vi sälja biljetter ju tidigare du kan vinna. |
|
| |||
| |||
| Jag lovar att skapa en mycket bättre video den här gången. ![]() Jag ska använda korrekt skära papperslappar ![]()
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ok mate, inga problem. Alex, göra mig en tjänst och plocka 46 hehe. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hur mycket r biljetterna?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konkurrens Återbetalning | Boojie | Gemenskapen Nyheter & Chat | 5 | 28 augusti 2009 09:43 |
| Konkurrens Idéer? | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |