![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle info er i første post.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| o $ 10, der kunne være 2 meget 4 mig kan jeg få rabat? scence Jeg kunne virkelig bruge En anden hdd eller forskellige skærmkort
| |||
| |||
| Nej |
|
| |||
| |||
| It `s kun £ 5 .. Kom nu, det `s ikke lide at brænde en hel i din lomme. Regards Jason:) |
|
| |||
| |||
| im ikke gammel nok 2 har et kreditkort eller paypal eller noget mine forældre formentlig plejer lad mig låne theres |
|
| |||
| |||
| et par uger? det tog et par måneder sidste gang ![]() selv om jeg vandt sidste gang, jeg kan stadig gå ind på dette en ret? |
|
| |||
| |||
| Jeg er optimistisk ... ![]() Ja, du kan indtaste. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så bare at præcisere ... Vinderen kan vælge PC hardware op til en værdi af £ 500, herunder porto, fra ebuyer kun? ![]() Der er ingen sammensætte hjemmesider, så du kan ikke opdele den halvdel ebuyer en halv Novatech for eksempel? ![]() Vinderen kan ikke vælge at tilbringe £ 500 fra en anden butik, bare ebuyer? ![]() Hvis en bruger afslutter 3. og ønsker at købe noget værd £ 54, kan han tilføje eget £ 4 og købe det? Dette kunne lyde som en spydighed til konkurrence, men det er ikke! Bare brug for at få reglerne straight ![]() Dave - Jeg har sendt penge til en tombola billet af den mængde, svarende til 1
|
| |||
| |||
| Gaz, Hvis du vinder får du den fulde præmie værdi i hardware. For nu er det uden betydning, hvor det kommer fra, hvor vinderne bliver annonceret vi vil forsøge at holde alle de ting, der kommer fra det samme sted for at spare på porto, men vil forsøge at tilgodese alle. Ja, du kan føje til værdien af prisen for at få noget bedre, hvis du vil, men alle ekstra penge skulle udbetales til os før vi rækkefølge. |
|
| |||
| |||
| To ned. Jeg ved mere end to af os har en Digg konto !!!!! Hvis ikke så er det på få sekunder til at underskrive en op. Det vil hjælpe tombola og samfundet som helhed, hvis vi kan holde det aktive på Digg og snuble det også. Kom nu, skal du klikke på linket og Digg det. ![]() Digg it here Glem ikke at snuble det også. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Konkurrence refundering | Boojie | Fællesskabet News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Konkurrence Ideer? | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |