![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle info is in de eerste post.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| o $ 10 die kan worden 2 veel 4 mij kan ik een korting? scence kon ik echt gebruik maken van een ander hdd of andere videokaart
| |||
| |||
| Aantal |
|
| |||
| |||
| Het is slechts £ 5 .. kom op, het is niet zoals het branden van een geheel in uw zak. Regards Jason:) |
|
| |||
| |||
| im niet oud genoeg 2 hebben een creditcard of paypal of iets van mijn ouders waarschijnlijk wont laat me lenen theres |
|
| |||
| |||
| een paar weken? Het duurde een paar maanden de laatste keer ![]() hoewel ik won de laatste keer dat ik nog kan deze een recht? |
|
| |||
| |||
| Ik ben een optimistisch ... ![]() Ja, u kunt invoeren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus net te verduidelijken ... De winnaar kan kiezen pct hardware ter waarde van £ 500, inclusief verzendkosten, uit ebuyer alleen? ![]() Er is geen vermenging en bijpassende websites, zodat u niet kunt delen het half ebuyer half novatech bijvoorbeeld? ![]() De winnaar kan niet kiezen om de £ 500 van een andere winkel, net ebuyer? ![]() Als een gebruiker eindigt 3de en wil kopen iets waard £ 54, kan hij toevoegen eigen £ 4 en het kopen? Dit klinkt misschien als een opgraving op de concurrentie, maar dat is het niet! Alleen te moeten doen op de regels rechtdoor ![]() Dave - Ik heb geld voor een loterij ticket van de hoeveelheid die gelijk is aan 1
|
| |||
| |||
| Gaz, Als je wint krijg je de volledige prijs waarde in de hardware. Voor nu is het niet belangrijk waar het vandaan komt, wanneer de winnaars zijn aangekondigd zullen we proberen om al het spul uit de zelfde plaats te besparen op de verzendkosten, maar zal proberen om iedereen. Ja, u kunt toevoegen aan de waarde van de prijs iets beter als u wilt, maar alle extra geld zou moeten worden betaald aan ons, voordat we orde. |
|
| |||
| |||
| Twee neer. Ik weet meer dan twee van ons heeft een Digg-account !!!!! Zo niet dan is het binnen enkele seconden te ondertekenen een up. Het zal helpen bij de loterij en de gemeenschap als geheel, als wij het kan behouden, actief op Digg en struikelen ook. Kom op, klik op de link en Digg it. ![]() Digg it here Vergeet niet om struikelen zij ook. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Concurrentie Refund | Boojie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 5 | 28 augustus 2009 09:43 |
| Concurrentie Ideeën? | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | De 7 augustus 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |