![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| All info er i første innlegget.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| o $ 10 som kan være 2 mye 4 meg, kan jeg få rabatt? scence Jeg kunne virkelig bruke en nother HDD eller annet skjermkort
| |||
| |||
| Nei |
|
| |||
| |||
| It `s kun £ 5 .. Kom igjen, det `s ikke vil brenne en helhet i lomma. Regards Jason:) |
|
| |||
| |||
| im ikke gammel nok 2 har et kredittkort eller paypal eller noe mine foreldre sannsynligvis wont la meg låne Theres |
|
| |||
| |||
| noen uker? det tok noen måneder siste gang ![]() selv om jeg vant sist gang jeg fortsatt kan skrive inn dette sant? |
|
| |||
| |||
| Jeg blir optimistisk ... ![]() Ja, du kan skrive inn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så bare å avklare ... Vinneren kan velge maskinvare opp til verdi av £ 500, inkludert porto, fra ebuyer bare? ![]() Det er ingen miksing og samsvarende nettsteder, så du kan ikke dele den halv ebuyer en halv novatech for eksempel? ![]() Vinneren kan ikke velge å tilbringe £ 500 fra andre store, bare ebuyer? ![]() Hvis en bruker fullfører 3. og ønsker å kjøpe noe verdt £ 54, kan han legge sin egen £ 4 og kjøpe den? Dette kan høres ut som en dig på konkurranse, men er det ikke! Trenger bare å få reglene rett ![]() Dave - Jeg har sendt penger til en tombola billett av kvantum lik 1
|
| |||
| |||
| Gaz, Hvis du vinner får du full premiedobler verdien i maskinvaren. For nå er det irrelevant hvor den kommer fra, når vinnerne er annonsert vi vil prøve å holde alle de ting som kommer fra samme sted å spare porto, men vil forsøke å imøtekomme alle. Ja du kan legge til verdien av prisen for å få det bedre hvis du vil, men alle andre pengene måtte betales til oss før vi bestillingen. |
|
| |||
| |||
| To ned. Jeg vet mer enn to av oss har en Digg konto !!!!! Hvis ikke så det tar bare sekunder å registrere en. Det vil hjelpe tombola og samfunnet som helhet, hvis vi kan holde den aktiv på Digg og snuble det også. Kom igjen, klikk på linken og Digg det. ![]() Digg it here Ikke glem å snuble det også. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Konkurranse Tilbakebetaling | Boojie | Community News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Competition Ideer? | Hybr! D | Community News & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |