![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| All info finns i första inlägget.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| o $ 10 som kan vara 2 mycket 4 mig Kan jag få rabatt? scence jag kunde verkligen använda ett annat hdd eller olika grafikkort
| |||
| |||
| Nej |
|
| |||
| |||
| Det är bara £ 5 .. Kom igen, det är inte som bränner en helhet i din ficka. Regards Jason:) |
|
| |||
| |||
| im inte gammal nog 2 har ett kreditkort eller paypal eller något mina föräldrar förmodligen brukar jag låna Theres |
|
| |||
| |||
| några veckor? det tog ett par månader förra gången ![]() även om jag vann förra gången jag kan fortfarande gå in här ett rätt? |
|
| |||
| |||
| Jag är optimistisk ... ![]() Ja, du kan ange. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så bara för att förtydliga ... Vinnaren kan välja st maskinvaran upp till ett värde av 500 pund, inklusive porto, från ebuyer bara? ![]() Det finns inget att blanda och matcha hemsidor, så du kan inte dela en halv ebuyer halv novatech till exempel? ![]() Vinnaren kan inte välja att spendera 500 pund från någon annan affär, bara ebuyer? ![]() Om en användare slutar 3:e och vill köpa något som är värt £ 54, kan han lägga till sin egen £ 4 och köpa den? Detta kan låta som en gräva i tävlingen men det är inte! Bara måste få regler raka ![]() Dave - Jag har skickat pengar till ett lotteri biljett till den mängd som motsvarar 1
|
| |||
| |||
| Gaz, Om du vinner får du full pris värde i hårdvara. För nu är det irrelevant om det kommer från, när vinnarna tillkännages vi kommer att försöka hålla alla de saker som kommer från samma ställe för att spara på portot men kommer att försöka rymma alla. Ja du kan lägga till värdet av priset för att få något bättre om du vill, men alla extra pengarna skulle betalas till oss innan vi för. |
|
| |||
| |||
| Två nere. Jag vet mer än två av oss har en Digg konto !!!!! Om inte då det tar några sekunder att registrera ett. Det kommer att hjälpa lotteri och samhället som helhet om vi kan hålla det verksamma på Digg och Stumble det också. Kom igen, klicka på länken och Digg det. ![]() Digg det här Glöm inte att Stumble det också. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konkurrens Återbetalning | Boojie | Gemenskapen Nyheter & Chat | 5 | 28 augusti 2009 09:43 |
| Konkurrens Idéer? | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |