![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen bekymrer mate, skal du have tak for, faktisk er vært en anden konkurrence, det er en skam alle hype fra den sidste ikke har fulgt op på denne ene
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville købe 1 med mine egne penge, men ...
| |||
| |||
| Skam, kun en Fiver og ingen kan betale det. Regards Jason. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Til nogens forældre ser: Hvor ofte køber du et lotteri billet med odds på de millioner? 'Nuff sagt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen mening at tvinge det makker, folk vil komme ind på eller de plejer, gør ingen forskel for mig begge veje.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bebrejder denne om ost hjul og hans reluctancy at betale!
| |||
| |||
| Jeg fortalte ui ville betale, men mine forældre plejer lad mig! hvor mange gange mi genna har 2 fortælle u |
|
| |||
| |||
| twas en vittighed cheez ![]() il købe en tiket, så snart jeg får mit grafikkort sorteret så jeg dont ende a Fiver kort på kassen! |
|
| |||
| |||
| ino lol |
|
| |||
| |||
| Tja ... Der er i øjeblikket nogle kontanter går fra bank til PayPal konto til en billet .. bør tage nogle flere dag ... men på denne sats .... det plejer blive brugt |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Konkurrence refundering | Boojie | Fællesskabet News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Konkurrence Ideer? | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |