![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en god konkurrence Morglor9.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK - ya fik mine penge. 2 chancer for at vinde nødvendigheden af endnu en PSU, mobo, og andre forskellige og diverse "hvorfor skal jeg gøre det igen?" poster. Dang! Du Euro fyrene gør det svært for os Yanks!
| |||
| |||
| Tak for dit bidrag! |
|
| |||
| |||
| Joemama1960 tak for dit bidrag! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, jeg ved ikke, hvor længe PayPal vil være nødvendigt, men jeg betalt for 5.
Jeg regnede med en chance for at 1:20 er ikke halv dårlig. Sendt mit nummer via kontaktformularen, men just in case: 2, 8, 11, 42, 87 Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Og selvom jeg hader Digg med en passion jeg oprettet en konto kun for denne. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tak for at gøre det selv. Det vil hjælpe. Vær så venlig digg denne tråd om du indtaste eller ej, det vil hjælpe os sælge alle billetter, som hjælper dig! |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg lige har betalt $ 10 ... Kan jeg have flere 27 venligst |
|
| |||
| |||
| Gjort! |
|
| |||
| |||
| Vent, hvad med canadiske dollars? Jeg er temmelig sikker på, at Paypal kan håndtere canadiske -> USA, og de vekselkurser, der i øjeblikket sættes vores dollar lidt over USA. Skal jeg bare betale $ 10 CDN? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Konkurrence refundering | Boojie | Fællesskabet News & Chat | 5 | 28 august 2009 09:43 |
| Konkurrence Ideer? | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |