![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is een goede concurrentie Morglor9.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK - je hebt mijn geld. 2 kansen om te winnen van de noodzaak van nog een andere PSU, mobo, en andere verschillende en diverse "waarom doe ik dit weer?" items. DANG! U Euro jongens maken het moeilijk voor ons Yanks!
| |||
| |||
| Bedankt voor uw bijdrage! |
|
| |||
| |||
| Joemama1960 dank voor uw bijdrage! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, ik weet niet hoe lang PayPal zal nodig hebben, maar ik betaald voor 5.
Ik dacht een kans van 1:20 is niet half slecht. Verzonden mijn nummer via het contact formulier, maar alleen in geval: 2, 8, 11, 42, 87 Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| En hoewel ik een hekel aan Digg met een passie heb ik een account alleen voor. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Bedankt voor het doen hoor. Het zal helpen. Alsjeblieft Digg deze draad of u of niet, zo zal ons helpen verkopen alle tickets, die u helpt! |
|
| |||
| |||
| Ok, ik betaalde $ 10 ... Kan ik nummer 27 kunt u |
|
| |||
| |||
| Gedaan! |
|
| |||
| |||
| Wacht, hoe zit het Canadese dollars? Ik ben vrij zeker van dat Paypal kan Canadese -> VS en de wisselkoersen momenteel onze dollar iets meer dan de VS. Moet ik betalen CDN $ 10? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Concurrentie Refund | Boojie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 5 | 28 augustus 2009 09:43 |
| Concurrentie Ideeën? | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | De 7 augustus 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |