![]() |
|
| |||
| |||
| Hjemmeside har spørgsmål:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De sider, design vil ændre sig betydeligt i den nærmeste fremtid. Det er kun midlertidig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er netop der for testning, koden er over det hele. Her er en smagsprøve. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Sorry ... ikke vidste. |
|
| |||
| |||
| Nr. Biggie, er det altid godt at pege ting ud af, om du tror, at noget er ikke rigtigt, at vi går glip af en masse ting. |
|
| |||
| |||
| Wow, jeg har aldrig selv set den side før ![]() Min bogmærke er lige på / fora Jeg mangler out: '(
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om emnet hjemmesiden sig selv: Jeg kan være i stand til at bidrage en gang imellem. Jeg har tænkt på at starte min egen blog type ting, men aldrig rigtig haft tid til at få Joomla arbejder den måde jeg gerne ville. Hvis du ikke tankerne mere entusiast-niveau skriftligt, jeg har en artikel om Kuma (7750 + BE / dual core Phenom), som du kan kigge forbi, PM mig, hvis interesseret.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hjemmesiden vil være gearet til meget aktuelle nyheder / anmeldelser. Vi vil have engagerede medarbejdere forfattere for at sikre et flow af stillinger hver dag. Guest stillinger vil være velkommen, forudsat at de opfylder et niveau af kvalitet og passer til den stil som det sker information. Jeg vil gøre en ny tråd, når vi bor. Thanks for the support. |