![]() |
|
| |||
| |||
| Welkom heeft kwesties:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De pagina's ontwerp gaat veranderen in de nabije toekomst. Dat is slechts tijdelijk.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is er gewoon voor het testen van de code is all over the place. Hier is een sneak peek. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Sorry ... wist het niet. |
|
| |||
| |||
| Nr. biggie, het is altijd goed punt spullen uit als je denkt dat iets niet klopt, wij missen een heleboel dingen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow ik heb nooit gezien dat de pagina voor ![]() Mijn favoriet is recht op de / forums Ik mis: '(
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Over het onderwerp van de home page zelf: ik kan bijdragen eenmaal een tijdje. Ik heb nagedacht over het starten van mijn eigen blog type ding, maar had nooit echt de tijd om Joomla werkt de manier waarop ik wilde. Als je het niet erg meer liefhebber niveau schrijven, ik heb een artikel over de Kuma (7750 + BE / dual core Phenom) die u kunt bekijken, PM me als belanghebbende.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De homepage zal worden afgestemd op zeer huidige nieuws / product reviews. Wij hebben toegewijde personeel schrijvers te zorgen voor een stroom van berichten elke dag. Score berichten zijn welkom, mits ze aan een niveau van kwaliteit en passen bij de stijl van de als-het-gebeurt informatie. Ik zal een vers draad wanneer we gaan wonen. Bedankt voor de steun. |