![]() |
|
| |||
| |||
| Hemsida har frågor:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sidorna utformning kommer att förändras avsevärt under den närmaste framtiden. Det är bara tillfälligt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är bara där för att testa, den kod som är överallt. Här kommer du ta dig en smygtitt. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Förlåt ... visste inte. |
|
| |||
| |||
| Ingen biggie, det är alltid bra att punkt saker om du tror att något inte står rätt till, vi saknar en massa saker. |
|
| |||
| |||
| Oj jag har aldrig ens sett den sidan innan ![]() Min bokmärke rakt på / forum Jag miste: '(
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På frågan om hemsidan själv: Jag kanske kan bidra med då och då. Jag har funderat på att starta min egen blogg skriver sak, men aldrig riktigt haft tid att få Joomla att arbeta som jag ville. Om du inte har något emot mer entusiasten nivå skriva, jag har en artikel om Kuma (7750 + BE / dual core Phenom) som du kan se över, PM mig om intresse finns.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hemsidan kommer att vara inriktad på mycket aktuella nyheter / recensioner. Vi kommer att ha särskild personal författare att se ett flöde av tjänster varje dag. Gästens tjänster är välkomna om de uppfyller en nivå av kvalitet och passform stil som-det-händer information. Jag kommer att göra en ny tråd när vi bor. Tack för stödet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Omdirigera webbsida i Internet Explorer 7 på en lokal webbsida på datorn? | LegendaryFire | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 22 Oktober 2009 07:18 |
| Ny till dator Juice! | Fiberguy | Presentera dig här | 5 | 18 februari 2009 13:32 |
| Hej, Computer Juice! | Frälsaren | Presentera dig här | 13 | 24 november 2008 20:16 |
| Hej Computer Juice | BurgerBoy34 | Presentera dig här | 6 | 5 februari 2008 09:01 |
| Hej Computer Juice! | Jayster | Presentera dig här | 4 | 5 februari 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |