![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg dont kende hvor mange du bruger irc eller ved, hvad det er, men jeg blev introduceret til det i går, og fandt det strålende,
Det fik mig til at tænke at foreslå, at tanken om en computer juice irc kanal. Men jeg dont kende noget ved det for eksempel hvor meget ville det koste? hvis det koster i alt, hvad der er Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis jeg er ærlig jeg ikke rigtig ved, hvad det er, eller hvordan det virker ...
| |||
| |||
| og så vidt jeg indhentet det ligner en stor MSN samtale, men med bedre funktioner Jeg var i enlige aftes med 1.250 mennesker i det at få hjælp til Ubuntu og dets geniale Jeg startede ud med at spørge, hvis nogen kunne hjælpe mig med mit problem, når nogen sagde, at de kunne jeg derefter sendt dem beskeder ved at skrive det navn efterfulgt af et: dette derefter viste mit budskab lyse rødt på deres skærm, der er automatisk udfylde for det såvel for eksempel, du skriver de første par bogstaver af de personer, navn og tryk på fanen og det er afsluttet for jer, og skriv beskeden. syge får en video og sende det på YouTube |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dets mest kendt som mIRC så vidt jeg ved, bruges til at bruge det, kinda
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| isnt mIRC en klient?? Internet Relay Chat = irc |
|
| |||
| |||
| aye, troede, det var de samme ting
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg vil hellere holde samtaler her på fora snarere end skubbe dem på et format, der bringer os ikke gevinster, IE: Goggle trafik. Med hyppige friske forum indhold vi dør, og hvad godt er en mIRC med ikke-brugere. |
|
| |||
| |||
| god punkt ville det bare være at omdirigere væk fra forum
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny på Computer Juice! | Fiberguy | Indføre Yourself Her | 5 | 18 februar 2009 13:32 |
| Hej, Computer Juice! | Saviour | Indføre Yourself Her | 13 | 24 november 2008 20:16 |
| Greetings, folk Computer Juice | EdenB | Indføre Yourself Her | 4 | 6 juli 2008 03:41 |
| Hey Computer Juice | BurgerBoy34 | Indføre Yourself Her | 6 | 5 februar 2008 09:01 |
| Hej Computer Juice! | Jayster | Indføre Yourself Her | 4 | 5 februar 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |