![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont tiedä, kuinka moni teistä käyttää irc tai tiedä, mitä se on, mutta olin esitteli sen eilen, ja oli loistava,
se sai minut ajattelemaan ehdottaa ajatusta tietokoneen mehu irc-kanava. kuitenkin i dont tiedä mitään siitä esimerkiksi, kuinka paljon se maksaa? jos se maksaa siitä, että on My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos olen rehellinen En todellakaan tiedä, mitä se on tai miten se toimii ...
| |||
| |||
| hyvin, sikäli kuin i kerätty se on samanlainen kuin suuri msn keskustelu mutta paremmat ominaisuudet Olin yksinäinen viime yönä kanssa 1250 ihmistä se saada apua ubuntu ja sen loistava i aloitti kysymällä jos joku voisi auttaa minua minun ongelmani, kun joku sanoi, että he voisivat sitten lähetti ne viestit kirjoittamalla sen nimen perässä on: tämä sitten osoitti viestini kirkkaan punainen niiden näytössä on auto täydellisesti, että sekä esimerkiksi kirjoitat muutama ensimmäinen kirjain olevien henkilöiden nimi ja paina-välilehteä ja sen on täytettävä, sinun kirjoita sitten viesti. huonosti saada videon ja lähettää sen youtube |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sen enimmäkseen tunnettu mIRC Sikäli kuin tiedän, jota käytetään käyttää sitä, kinda
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| isnt mIRC asiakas? Internet Relay Chat = irc |
|
| |||
| |||
| Aye, katsoivat, että kyseessä oli sama asia
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Haluan mieluummin pitää keskustelua täällä foorumeilla eikä työntää heitä muoto, joka tuo meille mitään hyötyä, IE: muljottaa liikennettä. Ilman usein tuore foorumi sisällöstä kuolee, ja mitä hyvää on mIRC, joilla ei ole käyttäjiä. |
|
| |||
| |||
| hyvä kohta se vain siirtämällä pois foorumi
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |