![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte hur många av er använder irc eller vet vad det är men jag var för att det går och fann det strålande,
Det fick mig att tänka att föreslå idén om en dator juice irc kanal. Men jag vet inte någonting om det till exempel hur mycket skulle det kosta? om det kostar på alla som är Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om jag är ärlig jag vet inte riktigt vad det är eller hur det fungerar ...
| |||
| |||
| och så vitt jag samlat in det liknar en stor msn konversation men med bättre funktioner Jag var ensam i går kväll med 1250 personer i det att få hjälp med ubuntu och briljant Jag började med att fråga om någon kunde hjälpa mig med mitt problem när någon sa att de kunde jag sedan skickat meddelanden till dem genom att skriva in det namn följt av ett: detta sedan visade mitt budskap ljust rött på sin skärm, det finns komplettera automatiskt för det är väl till exempel du skriver de första bokstäverna i de personer som namnet och tryck på fliken och är färdig för dig, du skriver meddelandet. sjuka får en video och lägga upp den på youtube |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dess mest känd som mIRC så vitt jag vet, som används för att använda den, Kinda
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| isnt mIRC en klient? Internet Relay Chat = irc |
|
| |||
| |||
| Aye, trodde det var samma sak
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag vill hellre hålla konversationer här på forum snarare än driva dem på ett format som ger oss inga vinster, IE: goggle trafik. Utan ofta färska forum innehåll vi dör, och vad gott är ett mIRC utan användare. |
|
| |||
| |||
| bra punkt skulle det bara vara att avleda från forumet
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ny till dator Juice! | Fiberguy | Presentera dig här | 5 | 18 februari 2009 13:32 |
| Hej, Computer Juice! | Frälsaren | Presentera dig här | 13 | 24 november 2008 20:16 |
| Hälsningar, folk Computer Juice | EdenB | Presentera dig här | 4 | 6 juli 2008 03:41 |
| Hej Computer Juice | BurgerBoy34 | Presentera dig här | 6 | 5 februari 2008 09:01 |
| Hej Computer Juice! | Jayster | Presentera dig här | 4 | 5 februari 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |