![]() |
|
| |||
| |||
| Beoordeel Computer sap met behulp van WOT web veiligheidsclassificaties. Hoe te registreren bij WOT We hebben een goede reputatie op WOT nu maar met wat meer bevoegdverklaringen kunnen we dat op een uitstekende reputatie. Sinds de laatste update SiteAdvisor was zo verschrikkelijk Ik ben nu met behulp van de WOT - Web of Trust add-on en het is zeer nuttig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TST?
| |||
| |||
| Sorry mate. U moet geschrapt dat. Ik post op zo vele forums was gebonden aan gebeuren uiteindelijk. Wil het niet hier ... |
|
| |||
| |||
| Ah ja ik zie geen probleem. ![]() Zullen aanmelden en snelheid als ik een paar minuten. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik gebruik WOT ook. Ik gaf deze forums een uitstekende rating.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuw bij Computer Juice! | Fiberguy | Introduceer jezelf hier | 5 | 18 feb 2009 13:32 |
| Hallo, Computer Juice! | Redder | Introduceer jezelf hier | 13 | 24 nov 2008 20:16 |
| Een computer sap irc kanaal? | Cew27 | Gemeenschap Nieuws & Chat | 8 | 15 feb 2008 06:52 |
| He Computer Juice | BurgerBoy34 | Introduceer jezelf hier | 6 | De 5 februari 2008 09:01 |
| Hallo Computer Juice! | Jayster | Introduceer jezelf hier | 4 | De 5 februari 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |