vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Yhteisön News & Chat

Register

Luominen merkitty HTML linkkiä näillä foorumeilla!? (Kuulostaa naurettavalta tiedän!)

Reply

Thread Tools
Old 18 huhtikuu 2008, 09:26
Rahoittajien ryhmän

Default Luominen merkitty HTML linkkiä näillä foorumeilla!? (Kuulostaa naurettavalta tiedän!)

Ok, en tiedä miksi, mutta en voi näyttää luoda merkittävä yhteys (esim. CLICK HERE) näillä foorumeilla .. Olen varma, että olen nähnyt sen tehnyt .. ja ajattelin, olin tehnyt sen itse ..

Olen tehnyt sen muokkaukseen oma sivustot .. mutta edited minun post juuri nyt muutaman kerran, ja olen vain ei voi tehdä sitä, että tällä hetkellä olen tullut

Code:
[html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> tästä </ A> [/ html]
ja kaikki saan on:

[html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> tästä </ A> [/ html]

Ole hyvä ja auta minua .. Mitä olen tehnyt väärin?
Old 18 huhtikuu 2008, 09:29
Administrator Group

Default Luominen merkitty HTML linkkiä näillä foorumeilla!? (Kuulostaa naurettavalta tiedän!)

Sinun täytyy käyttää BB-koodia ei HTML-koodia tässä perämies.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18 huhtikuu 2008, 09:30
Administrator Group

Tietokone Juice

[U RL = "http: / / www. Tietokoneella mehua. Com"] Computer Juice [/ U RL]

Ilman välilyöntejä.
Old 18 huhtikuu 2008, 09:32
Rahoittajien ryhmän

ah, kiitos, niin ei sisällä [html] s?
Old 18 huhtikuu 2008, 09:38
Administrator Group

Ei, html-koodi ei toimi foorumeilla.

BB-koodi (ilmoitustaulu) on mitä tarvitset.
Old 18 huhtikuu 2008, 09:45
Rahoittajien ryhmän

Anteeksi, että on ärsyttävää, mutta ei vieläkään saada se toimimaan, ja mielestäni kinda pahoillani henkilö I'm antaa linkkiä!

Voisitteko postitse takaisin, mitä on otettava saada linkki:

http://www.comms-express.com/pd10795 ...}& LuokanTunnus = 1

Tekstin sanomalla linkki tai Oikaistu linkkiä tai jotain ..?

Kiitos, Ollie.
Old 18 huhtikuu 2008, 09:53
Administrator Group

Selitin, se yläpuolelle.

Quote:
[U RL = "http: / / www. Tietokoneella mehua. Com"] Computer Juice [/ U RL]

Ilman välilyöntejä.
Old 19 huhtikuu 2008, 09:31
Rahoittajien ryhmän

Tietokone Juice
Old 19 huhtikuu 2008, 09:33
Rahoittajien ryhmän

Works for me.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Minulla ei ole tärkein Windows kuulostaa mutta jotkin sovellukset eivät rnunnery Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 13th Jun 2009 14:13
VGA Fan Sounds Like a Buzzsaw! swizz Graphics Cards & Näytöt 5 26. Huhtikuu 2009 07:13
** Äänet Pitää katkaisemalla ** brookaovhaydock Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 2. Feb 2009 06:52
Epätavalliset Äänet on Laptop targh Virusten, vakoiluohjelmien & Security 22 8. Maaliskuu 2008 18:09
Äänet tulevat läpi mutta somthings väärässä. please help! robocop17 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 2 2. Jan 2008 19:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.