![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, en tiedä miksi, mutta en voi näyttää luoda merkittävä yhteys (esim. CLICK HERE) näillä foorumeilla .. Olen varma, että olen nähnyt sen tehnyt .. ja ajattelin, olin tehnyt sen itse .. Olen tehnyt sen muokkaukseen oma sivustot .. mutta edited minun post juuri nyt muutaman kerran, ja olen vain ei voi tehdä sitä, että tällä hetkellä olen tullut Code: [html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> tästä </ A> [/ html] [html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> tästä </ A> [/ html] Ole hyvä ja auta minua .. Mitä olen tehnyt väärin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun täytyy käyttää BB-koodia ei HTML-koodia tässä perämies.
| |||
| |||
| Tietokone Juice [U RL = "http: / / www. Tietokoneella mehua. Com"] Computer Juice [/ U RL] Ilman välilyöntejä. |
|
| |||
| |||
| ah, kiitos, niin ei sisällä [html] s? |
|
| |||
| |||
| Ei, html-koodi ei toimi foorumeilla. BB-koodi (ilmoitustaulu) on mitä tarvitset. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, että on ärsyttävää, mutta ei vieläkään saada se toimimaan, ja mielestäni kinda pahoillani henkilö I'm antaa linkkiä! Voisitteko postitse takaisin, mitä on otettava saada linkki: http://www.comms-express.com/pd10795 ...}& LuokanTunnus = 1 Tekstin sanomalla linkki tai Oikaistu linkkiä tai jotain ..? Kiitos, Ollie. |
|
| |||
| |||
| Selitin, se yläpuolelle. Quote:
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Works for me. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minulla ei ole tärkein Windows kuulostaa mutta jotkin sovellukset eivät | rnunnery | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 13th Jun 2009 14:13 |
| VGA Fan Sounds Like a Buzzsaw! | swizz | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 26. Huhtikuu 2009 07:13 |
| ** Äänet Pitää katkaisemalla ** | brookaovhaydock | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 2. Feb 2009 06:52 |
| Epätavalliset Äänet on Laptop | targh | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 22 | 8. Maaliskuu 2008 18:09 |
| Äänet tulevat läpi mutta somthings väärässä. please help! | robocop17 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 2. Jan 2008 19:01 |
| Thread Tools | |
| |