![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, ik weet niet waarom, maar ik kan niet lijken te maken van een etiket link (bijv. KLIK HIER) over deze forums .. Ik ben zeker dat ik heb gezien het gedaan .. en ik dacht dat ik het gedaan heb ..
Ik heb het gedaan het bewerken van mijn eigen websites .. maar ik bewerkte mijn bericht zojuist een paar keer, en ik kan het gewoon niet doen, op het moment dat ik heb ingevoerd Code: [html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> hier </ A> [/ html] [html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> hier </ A> [/ html] Please help me .. Wat heb ik verkeerd gedaan? Mijn Systeem: FordyPC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Moet u geen HTML-code BB hier stuurman.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ah, dank, dus niet binnen [html] s? |
|
| |||
| |||
| Nee, html code werkt niet op forums. BB code (Bulletin Board) is wat je nodig hebt. |
|
| |||
| |||
| Sorry te vervelend, maar ik kan nog steeds niet werkt, en ik voel me een beetje jammer voor de persoon die ik ben met de link naar! Kun je achteraf terug wat ik nodig heb om te krijgen een link naar: http://www.comms-express.com/pd10795 ...}& Categorienummer = 1 met tekst zegt Link of gerectificeerd link, of wat dan ook ..? Bedankt, Ollie. |
|
| |||
| |||
| Ik legde het hierboven. Citaat:
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||