![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, jag vet inte varför, men jag kan inte vara att skapa en märkt länk (dvs. klicka här) på dessa forum .. Jag är säker på att jag har sett det gjort .. och jag trodde att jag skulle gjort det själv .. Jag har gjort det redigera mina egna hemsidor .. men jag redigerade min post just nu ett par gånger, och jag kan bara inte göra det, just nu jag har angett Kod: [html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> här </ A> [/ html] [html] <A HREF="www.linkthatiforgot!!.whatever"> här </ A> [/ html] Snälla hjälp mig .. Vad har jag gjort fel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste använda BB code inte HTML här kompis.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| ah, tack så inte inne [html] s? |
|
| |||
| |||
| Nej, html-kod fungerar inte på forum. BB-kod (anslagstavla) är vad du behöver. |
|
| |||
| |||
| Ledsen att vara irriterande, men jag kan fortfarande inte få det att arbeta och jag tycker ganska synd om den person jag ge länken till! Kan du skicka tillbaka det jag måste göra för att få en länk till: http://www.comms-express.com/pd10795 ...}& categoryId = 1 med text säger Link eller rättad länk, eller vad ..? Tack, Ollie. |
|
| |||
| |||
| Jag förklarade det ovan. Citat:
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Fungerar för mig. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag har ingen viktigaste Windows ljuden men vissa apps göra | rnunnery | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 13 juni 2009 14:13 |
| VGA-Fläkt låter som en Buzzsaw! | båg | Grafikkort & Skärmar | 5 | 26 april 2009 07:13 |
| ** Ljud Håller stoppa ** | brookaovhaydock | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 2 februari 2009 06:52 |
| Ovanlig Sounds på Laptop | targh | Virus, spionprogram och säkerhet | 22 | 8 mars 2008 18:09 |
| Det ljud som kommer igenom men somthings fel. snälla hjälp! | robocop17 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 2 januari 2008 19:01 |
| Thread Tools | |
| |