![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare en heads up, at en opgradering i aften ved 20:00 gik galt, og vi var nødt til at udføre en rollback.
Den seneste backup vi havde var fra 07:00 i dag. Alle registreringer og tråde / indlæg fra efter denne tid er gået tabt. Please re-register/re-post hvis du har brug for. Undskyld ulejligheden. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I cant log enten eller er det bare mig!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Hmm, klare cache og cookies sociale. Så prøv igen. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, det kunne have noget at gøre med forpost firewall, jeg lige har logget ind igen nu og de forskellige muligheder for at logge ud har diaappeared, jeg vil forsøge en genstart med firewall off se, om det hjælper Edit: Oh og samme ting på bærbare og desktop
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Weird, virker for mig i IE og FF. |
|
| |||
| |||
| Sine faste nu, firewall synes at mene alt er en annonce, dets stadig læring lol Ringe eBay har en meget hård tid!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| QuickBooks Database Online? | ronjeremy198 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1 juni 2009 15:27 |
| Database med Access | skinnyman9000 | Office Suites & Applications | 2 | 18 marts 2008 15:19 |
| Installation BCM 2007 databasen efter opgradering til Vista | handsup | Office Suites & Applications | 0 | 1 februar 2008 05:17 |
| MS Works database. Trouble indsætte tekst i et felt ... | anotherbob | Office Suites & Applications | 3 | 19 december 2007 00:20 |
| Free Movie Database .. behage hjælp vil forsøge noget. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 1 | 30 august 2007 14:36 |
| Thread Tools | |
| |