![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bare en heads up at en oppgradering kvelden til 20:00 gikk galt og vi måtte foreta en tilbakeføring.
De siste backup vi hadde var fra 07:00 i dag. Eventuelle registreringer og tråder / innlegg fra etter dette har gått tapt. Vær re-register/re-post hvis du må. Beklager bryderiet. Min System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
I cant logge enten eller er det bare meg!
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
Hmm, tømmer hurtigbufferen og informasjonskapslene sosial. Og prøv igjen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror det kan ha noe å gjøre med utpost brannmur, jeg bare logget inn igjen nå og alternativer for å logge har diaappeared, vil jeg prøve en omstart med brannmur off se om det hjelper
Edit: Oh og samme ting på bærbare og stasjonære
|
|||
|
|||
|
Rare, fungerer for meg i IE og FF.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sin faste nå, brannmuren virker tror alt er en annonse, dens fortsatt læring lol
Dårlig eBay har en svært vanskelig tid!