![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara en heads up som en uppgradering i kväll klockan 20:00 gick fel och vi var tvungna att utföra en rollback.
Den senaste backup vi hade kom från 07:00 idag. Alla registreringar och trådar / inlägg från efter denna tid har gått förlorade. Vänligen re-register/re-post om du behöver. Ber om ursäkt för besväret. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I cant log antingen eller är det bara jag!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Hmm, rensa cache och cookies social. Försök sedan igen. |
|
| |||
| |||
| Jag tror att det kan ha något att göra med outpost brandvägg, jag loggade in igen nu och alternativen för att logga ut har diaappeared, jag ska försöka en omstart med brandväggen avstängd se om det hjälper Edit: Oh, och samma sak om bärbara och stationära datorer
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Konstigt, funkar för mig i IE och FF. |
|
| |||
| |||
| Dess fasta nu, brandväggen verkar tror allt är en annons, dess fortfarande lärande lol Dålig eBay har ett mycket hårt Temne!
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| QuickBooks Database Online? | ronjeremy198 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1 juni 2009 15:27 |
| Databas i Access | skinnyman9000 | Office Suites & Applications | 2 | 18 mars 2008 15:19 |
| Installera BCM 2007 databas efter uppgradering till Vista | handsup | Office Suites & Applications | 0 | 1 februari 2008 05:17 |
| MS Works databas. Problem att klistra in text i ett fält ... | anotherbob | Office Suites & Applications | 3 | 19 december 2007 00:20 |
| Free Movie Database .. vänligen hjälp försöker något. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 1 | 30 august 2007 14:36 |
| Thread Tools | |
| |