![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vain, jolla on selkeä pois työssä ja olemme törmänneet upouusi, sinetöitävä:
USB-keskittimeen. 128 Mt Flash-asema lähetä minulle pm 30 sanaa tai vähemmän siitä, miksi sinulla pitäisi olla niitä. Best viesti saa ne voivat olla mitä tahansa haluat. Helppoa.: D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Alkuun ajatus mateuutteet, yksinkertainen riitä, kiitos laskemisesta pakki varten Grabs.
|
|||
|
|||
|
Teidän on aluksen kohteen pois päältä mutta ei sinun? Sinun pitäisi tehdä kilpailua niillä ehkä tälle yhteisölle. Ehkä viittauspainikkeen kilpailua?
|
|
|
|||
|
|||
|
Toimitus ei ole ongelma, minulla on suuri Jiffy pussi käteen jo.:)
Ja kutiava kirjallisesti sormen ...
|
|||
|
|||
|
Voi näen sitten, en voi tulla. Mielestäni minulla on hyvä syy, myös annos artikkelin on pisteen kolmekymmentä sanoen kauan?
|
|
|
|||
|
|||
|
Alex, miksi ei ole entrys lähetetty tämän säikeen, sitten seistä saada läpi hakukoneliikenteeseen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kuulostaa hyvältä ajatukselta, mutta ihmiset rip toisiaan pois. Olisi oikeudenmukaista käyttäen PM tai jotain simular kuin menetelmää.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hyvä pointti.
|
|
|
|||
|
|||
|
Niinpä meidän pitäisi vain lähettää artikkeleita / syistä teille kautta yksityisen viestin sitten?
|
|
|
|||
|
|||
|
Lähetä ne Alex niin kuin alkuperäiset ohjeet.
|