![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Gewoon met een duidelijk uit op het werk en we komen gloednieuw, verzegeld:
USB-hub. 128MB flash drive stuur me een uur in 30 woorden of minder over de vraag waarom je moet hebben. Best bericht ze krijgt, kan alles zijn wat je wilt. Gemakkelijk.: D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Top idee stuurman, eenvoudig genoeg, bedankt voor het aanbrengen van de kit voor het grijpen.
|
|||
|
|||
|
U zou moeten schip het item uit al zou je niet? U moet de concurrentie meer geven misschien bij deze gemeenschap. Misschien een verwijzing concurrentie?
|
|
|
|||
|
|||
|
De scheepvaart is geen probleem, ik heb een grote handomdraai tas bij de hand gedaan.:)
En een schriftelijk jeukende vingers ...
|
|||
|
|||
|
Oh ik zie dan, ik kan. Ik denk dat ik een goede reden, ook dosis het artikel moeten worden ter plaatse op dertig woorden lang?
|
|
|
|||
|
|||
|
Alex, waarom niet de entrys gepost in deze draad, wij dan te winnen via zoekmachine verkeer.
|
|
|
|||
|
|||
|
Klinkt als een goed idee, maar mensen zullen rip elkaar af. Het zou eerlijk gebruik van PM of iets simular als de methode.
|
|
|
|||
|
|||
|
Goed punt.
|
|
|
|||
|
|||
|
Dus moeten we gewoon verzenden onze artikelen / redenen om u via prive bericht dan?
|
|
|
|||
|
|||
|
Stuur ze naar Alex volgens de oorspronkelijke gebruiksaanwijzing.
|