![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare å ha et klart ut i arbeid og vi har kommet over helt nytt, forseglet: USB-hub. 128MB flashdisk bare send meg en PM på 30 ord eller mindre på hvorfor du skal ha dem. Best melding får dem, kan alt du vil. Enkelt.: D
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beste ide kompis, enkelt nok, takk for å sette kit for griper.
| |||
| |||
| Du vil måtte sende elementet off men skulle du ikke? Du bør gjøre konkurransen mer gir kanskje til dette fellesskapet. Kanskje en henvisning konkurranse? |
|
| |||
| |||
| Levering er ikke et problem, jeg har en stor jiffy bag levere allerede.:) Og en itchy skriver finger ...
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Å jeg se da, jeg kan skrive inn. Jeg tror jeg har en god grunn, også dose artikkelen må flekk på tretti ord? |
|
| |||
| |||
| Alex, hvorfor ikke ha entrys postet i denne tråden, vi deretter stand til å få gjennom søkemotortrafikk. |
|
| |||
| |||
| Høres ut som en god idé, men folk vil rippe hverandre av. Det ville være mer rettferdig å bruke PM eller noe simular som metode. |
|
| |||
| |||
| Godt poeng. |
|
| |||
| |||
| Så skal vi bare sende våre artikler / grunner til deg via privat melding da? |
|
| |||
| |||
| Send dem til Alex som i originalen instruksjoner. |