![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara att ha en klar ut i arbetet och vi har stött på helt nya, plomberas: USB-hubb. 128 MB flash-enhet bara skicka mig ett pm i 30 ord eller mindre till varför du bör ha dem. Best budskapet når dem, kan vara allt du vill. Enkelt.: D
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Upp idé mate, enkelt nog, tack för att sätta kit för gripskopor.
| |||
| |||
| Du skulle ha att skickas objektet off men skulle inte du? Du bör göra tävlingen mer som kanske till denna gemenskap. Kanske en hänvisningsknapp konkurrensen? |
|
| |||
| |||
| Sjöfarten är inte ett problem, jag har ett stort ögonblick påse till hands redan.:) Och en kliande skriftligen finger ...
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Åh jag ser då jag får in. Jag tror att jag har en bra anledning också dos artikeln behöva plats på trettioo ord länge? |
|
| |||
| |||
| Alex, varför inte ha entrys postat i denna tråd, vi kan vinna genom sökmotor trafik. |
|
| |||
| |||
| Låter som en bra idé, men folk kommer slita varandra avstängd. Det vore mer rättvist att använda PM eller något simular som metod. |
|
| |||
| |||
| Bra fråga. |
|
| |||
| |||
| Så ska vi skicka våra artiklar / orsaker till dig via privat meddelande då? |
|
| |||
| |||
| Skicka dem till Alex per original. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ny konkurrens Idéer? | CannonBallGuy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 11 | 18 december 2007 15:10 |
| Konkurrens Idéer? | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 7 august 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |