![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey gutter.
Jeg gætte du har alle set tråd om tombola. Tja, kun nogle få mennesker har indtastet. De har brug for 100 mennesker at komme ind! Og gæt hvad: Der er 14.407 medlemmer i alt. Den tombola billetter bør være gået i et par dage! Så alle, træde! Før du kan ikke få en billet, og du taber! Det er kun prisen på donator status plus £ 2.50. Selv hvis du ikke vinder noget, er du stadig deltager i fora! Så ind nu! Mit system: CammyD's 1337 maskine!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og jeg vil ... men bare læse tombola tråd youll finde ud af, hvorfor
| |||
| |||
| Hvordan, hvad skete der? Åh, de links, ikke viser, er, at det? |
|
| |||
| |||
| ingen im ikke alowwed min mor mener alt, hvad de ønsker, er dine penge i treid til convinse hendes ellers ... |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig, denne post har ansporet mig til handling. Jeg tror, nogle mennesker, som jeg tænkte i første omgang tænker "Jeg vil komme ind, når flere billetter sælges" Hvis alle tror, at det vil aldrig komme til det sidste. Kom donere, gå til, værd at gå. Tænk på alle de seje ting, du kunne få din comp med kontanter! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde glemt om det på grund af inaktivitet i den tråd, jeg vil træde i dag ..... efter rugby
| |||
| |||
| Kool. Som macmac sagt, hvis flere mennesker købe billetter, så andre vil ønske at købe dem også! Så købe dine billetter, før de er væk. |
|
| |||
| |||
| Kom nu gutter! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thanks for the push der Cambiker. Rart at se medlem får bag forum. Og tak til alle, der er opført hidtil. Hvis dette en vellykkede (som var den sidste tombola) vil vi have mere. Så det hele er til alles fordel.