![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei kaverit.
Olen vierasta olette kaikki nähneet säikeen siitä arpajaiset. No, vain harvat ihmiset ovat tulleet. He tarvitsevat 100 ihmisten ryhtymistä! Ja arvaa mitä: On 14407 jäsenten kokonaismäärästä. The arpajaiset lippuja olisi mennyt muutama päivä! Joten kaikki, kirjoita! Ennen et voi hankkia lippuja ja menetät ulos! Se on vain hinta donator asema plus £ 2.50. Vaikka et voita mitään, olet silti osallistu foorumeissa! Joten kirjoita nyt! My System: CammyD n 1337 kone!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ja haluaisin ... mutta vain lukemaan arpajaiset säikeen youll selvittää, miksi
|
|||
|
|||
|
Kuinka whats tapahtui?
Voi, linkit eivät osoita, että sen? |
|
|
|||
|
|||
|
ei im ei alowwed
äitini mielestä kaikki ne halua sinun rahojasi i treid että convinse hänen muuten ...
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen samaa mieltä, tämä viesti on kannustanut minua teoiksi.
Luulen, että jotkut ihmiset, kuten ajattelin ensin ajattelevat "I'll tulla, kun lippuja myydään" Jos kaikki on sitä mieltä, että niin ei koskaan päästä loppuun asti. Tule lahjoittasikaan mennä, kannattaa mennä. Ajatelkaa kaikki cool stuff voit saada oman pakoll kanssa, että käteistä! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olin unohtanut sen vuoksi, että työvoiman ulkopuolella lankaa, i tulee tänään ..... jälkeen rugby
|
|||
|
|||
|
Kool.
Kuten macmac sanoi, jos useammat ihmiset ostavat lippuja, niin toiset haluavat ostaa niitä myös! Niin osta lippuja ennen kuin he ovat menneet. |
|
|
|||
|
|||
|
Tulkaa kaverit!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Thanks for the push siellä Cambiker.
Mukava nähdä jäsenen saada takana foorumi. Ja kiitos kaikille, jotka on kirjattu tähän mennessä. Jos tämä on onnistunut (kuten viime arpajaiset) me voidaan ottaa lisää. Joten kaikkea kaikkien etu.
|