![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He jongens.
Ik ben raden u alle gezien de discussie over de loterij. Nou, slechts een paar mensen hebben opgegeven. Zij hebben behoefte aan 100 mensen in te voeren! En raad eens: Er zijn in totaal 14.407 leden. De loterij tickets moet worden gegaan in een paar dagen! Dus iedereen, enter! Voordat u kunt niet een ticket en verlies je uit! Het is alleen de prijs van de status van donateur plus £ 2.50. Zelfs als je niet wint, heb je nog steeds deelnemen aan de forums! Dus geef nu! Mijn Systeem: CammyD de 1337-machine!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik zou ... maar lees de loterij draad youll vinden waarom
| |||
| |||
| Hoe, wat is er gebeurd? Oh, de links niet blijkt, is dat het? |
|
| |||
| |||
| geen im not alowwed mijn moeder denkt dat alles wat ze willen is uw geld i treid te convinse haar anders ... |
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens, deze post heeft me gestimuleerd in actie. Ik denk dat sommige mensen, zoals ik dacht in eerste instantie denken "Ik voer wanneer meer tickets worden verkocht" Als iedereen denkt dat het je nooit tot het eind. Kom op doneren, ga je voor, de moeite waard gaan. Denk aan alle coole dingen die u zou kunnen krijgen voor uw comp met die cash! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik was vergeten dat als gevolg van de inactiviteit van de draad, ik zal vandaag ..... na de rugby
| |||
| |||
| Kool. Zoals macmac zei, als er meer mensen kaarten kopen, dan zullen anderen willen kopen ze ook! Dus koop je tickets voor ze zijn verdwenen. |
|
| |||
| |||
| Kom op jongens! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bedankt voor de druk er Cambiker. Leuk om te zien leden achter het forum. En dank aan iedereen die ingeschreven is tot nu toe. Als dit een geslaagde (dit was de laatste loterij) we hebben nog veel meer. Dus het is allemaal tot ieders voordeel.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Disk Boot Failure, Invoegen systeemdiskette en druk op Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mrt 2009 17:39 |
| Net use wont laat me voer wachtwoorden | CodeFreakC | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 aug 2008 03:43 |
| Cant voer BIOS opnieuw te installeren, omdat het vraagt om pw voor boot | mrrohan | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 9e sep 2007 10:16 |
| Thread Tools | |
| |