![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej killar.
Jag gissar att du har alla sett tråden om lotteri. Jo, bara ett fåtal personer har kommit in. De behöver 100 människor att komma in! Och gissa vad: Det finns 14.407 medlemmar totalt. Den lotteri biljetter ska vara borta i några dagar! Så alla in! Innan du kan inte få en biljett och du förlorar! Det är bara priset på donator status plus £ 2.50. Även om du inte vinner något, du är fortfarande deltar i forum! Så gå in nu! Mitt System: CammyD's 1337 maskin!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle ... utan bara läst tombola konversation youll ta reda på varför
| |||
| |||
| Så, vad hände? Åh, länkarna inte visar, är det så? |
|
| |||
| |||
| no im inte alowwed min mamma tycker att allt de vill ha dina pengar i treid att convinse henne annars ... |
|
| |||
| |||
| Jag håller med, det här inlägget har sporrat mig till handling. Jag tror att vissa människor, som jag trodde vid första tänker "Jag ska gå in när fler biljetter säljs" Om alla tror att det aldrig komma till slut. Kom donera, gå till, till ett värde av en sticka. Tänk på alla saker du kan få för din oblig med kontanter! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade glömt om det på grund av inaktivitet i tråden, jag kommer att träda i dag ..... efter rugby
| |||
| |||
| Kool. Som macmac sagt, om fler människor köper biljetter, sedan andra kommer att vilja köpa dem också! Så köper dina biljetter innan de är borta. |
|
| |||
| |||
| Kom igen killar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tack för att driva det Cambiker. Kul att se medlemmens få bakom forumet. Och tack till alla som är in hittills. Om ett framgångsrikt (som var den sista lotteri) kommer vi att ha mer. Så det är alla till allas fördel.